неделя, 4 август 2013 г.

Изберете си коктейл!

 
Може да е раничко, но пък е неделя и е жега, така че ще ви почерпя с коктейл. Мохито, маргарита или безалкохолен - избора оставам на вас. Толкова ще е скучно ако всички бяхме еднакви и харесвахме еднакви неща.... нали?
Коктейлите нарисува за мен моята лична дизайнерка на дигитални печати - колежката ми по бюро, за която съм ви казвала и друг път, че е скрит талант на тема рисуване. Аз само сипах вътре напитките и украсих с лимони и листенца мента. Наздраве!

Предизвикателства/Challenges:  

2 коментара:

  1. Страхотни са. За мен един безалкохолен, моля:)

    ОтговорИзтриване
  2. Very cute card!! Perfect for a Summer birthday!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...