Едно кексче в три варианта

Една картичка в три различни разновидности.. Направих основата с техниката на Марти "мокло с мокльо" и после монтирах кексче върху нея. Кексчето беше лимонено първоначално, но не ми хареса - направих го с боровинков крем, пак ми се стори, че се слива с шарената основа. Намазах още боровинки, но пък се изцапа доста чинийката, което вече беше прекалено. Мислих, мислих и след като миенето с веро не даде добър резултат, изрязах чинийката. Стана едно малко и самотно кексче. Разпечатах пак и почнах наново в по-светли прасковени цветове. Пълна скука. Добре че беше неизменния лимон с листенцата мента, които спасяваха леко положението. На финала на последния вариант нарисувах точки и чертички с ембосинг маркера и ги оцветих в бясно розова ембосинг пудра, която по принцип никога за нищо не ползвам... Точка. Край с кексчетата. За капак се прибра сина ми и каза - мамо, много са ми се дояли мъфини със сладко да си направим една две тави!!!
 
 
 
Повода за кексовата картичка е новото предизвикателство на Мър-Мяу. Темата е "Храна" и да си призная за мен беше истинско предизвикателство да измисля нещо. Все на пиене ме избиваше :) то в тази жега.. какво ти ядене. Но пък тези дни стана мъничко по-хладно така че отворете хладилниците и измислете нещо наистина интересно за хапване.
Ще чакам рецепти.

Коментари

  1. Fab cards! So colorful and festive! Thank you for joining us in the "Anything Goes" challenge over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog. :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!