четвъртък, 1 август 2013 г.

Едно кексче в три варианта

Една картичка в три различни разновидности.. Направих основата с техниката на Марти "мокло с мокльо" и после монтирах кексче върху нея. Кексчето беше лимонено първоначално, но не ми хареса - направих го с боровинков крем, пак ми се стори, че се слива с шарената основа. Намазах още боровинки, но пък се изцапа доста чинийката, което вече беше прекалено. Мислих, мислих и след като миенето с веро не даде добър резултат, изрязах чинийката. Стана едно малко и самотно кексче. Разпечатах пак и почнах наново в по-светли прасковени цветове. Пълна скука. Добре че беше неизменния лимон с листенцата мента, които спасяваха леко положението. На финала на последния вариант нарисувах точки и чертички с ембосинг маркера и ги оцветих в бясно розова ембосинг пудра, която по принцип никога за нищо не ползвам... Точка. Край с кексчетата. За капак се прибра сина ми и каза - мамо, много са ми се дояли мъфини със сладко да си направим една две тави!!!
 
 
 
Повода за кексовата картичка е новото предизвикателство на Мър-Мяу. Темата е "Храна" и да си призная за мен беше истинско предизвикателство да измисля нещо. Все на пиене ме избиваше :) то в тази жега.. какво ти ядене. Но пък тези дни стана мъничко по-хладно така че отворете хладилниците и измислете нещо наистина интересно за хапване.
Ще чакам рецепти.

1 коментар:

  1. Fab cards! So colorful and festive! Thank you for joining us in the "Anything Goes" challenge over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog. :)

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...