Футбол, оле!

 
В далечните стари времена преди да ми стане законна половинка за моя мъж в събота следобед живота беше футбол и само футбол. Винаги се намираха поне по няколко мача, които се гледат едновременно и с нестихващ интерес. И до ден днешен не спирам да се учудвам на страстта, която разпалва у зрителя този спорт, сякаш най-първи след любимите мъжки занимания. Може би "моите мъже" около мен са такива и заключенията ми са частен случай, но едва ли.
Тази картичка е предназначена за един седем годишен футболен запалянко. Хубавото при него е, че наравно със спорта се котират и рисуването, играта с по-малките от него, легото, карането на колело и всички ония забавни неща, които може да измислят деца в лятна ваканция.
За картичката няма какво много да му обяснявам, само ще спомена, че фона е от серията най-нови печати, които Мигито сътвори специално за мен - ембоснах го със медна пудра и леко изцапах с дистрес орех. Младежът също е "оцветен" с дистрес мастила и това е. Бърза и лесна момчешка картичка без дизайнерски хартии и други глезотии :)


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Може да е бърза и лесна,но много ефектна картичка!Благодаря ти още веднъж ,че се включи в моето предизвикателство!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!