петък, 19 юли 2013 г.

Розова градина


Биси ни предизвиква тази седмица при Фуриите да покажем  нашата Лятна градина. Това ме подтикна да ви покажа малко по-рано от предвиденото второто портмоне за което ви споменах. Това е бонбонесто розово и е доста по-различно от предишното. Най-вече защото не е направено от хартия, а от... не знам каква е думата, но от това от което се правят платната за рисуване (канава мисля е на БГ, canvas на англ.). Имам скицник с такива платна, мисля са от нещо като лен. Реших да направя портмонето от такъв лист и после го облепих с любимия си плат на ситни цветенца. Украсата е бледи рози, че какво друго расте в лятната ми градина и ухае така прекрасно... Дантелата също е задължителна в моите проекти (като правя нещо за мъж гледам да я слагам по-отдолу за да не се набива толкова на очи) и няколко перлички за разкош.

Отвътре съм скрила тагчето за пожеланията.

Вътре е подаръка за сестра ми - розови бижута правени от нас с Марти. Портмонето се оказа достатъчно широко за да ги побере, така че му намерих още едно приложение. Въобще този проект се оказва едно от най-сполучливите ми попадения така че ако още не сте го опитали, не се бавете, надникнете в Картишока и вижте колко лесно и приятно е.

Широчината си зависи от вас - можете просто да си сложите по-широки лентички и да стане далеч по-широко. В този случай портмонето се затваря с лепка и стана толкова здраво, че направо може да се ползва по предназначение. 

Надявам се Биси да хареса малките розички от моята лятна градина, а сестра ми дано не надникне тук за да мога да я изненадам на рождения и ден. 
 

Сега ви желая интересна и различна петъчна вечер, но ако все пак сте планирали да висите пред компютъра може да видите що за разнообразни колекции шрифтове на кирилица съм ви приготвила в Картишока. Аз много обичам да си правя сама надписите по картичките и доста дълго време търсих различни и интересни буквички, които да ми харесат.

Предизвикателства/Challenges:  

7 коментара:

  1. Разкошно е! И с едни от любимите ми цветя. Благодаря ти, че включи това великолепие в предизвикателството на Card Mania Challenges. Успех и те очакваме отново при нас.

    ОтговорИзтриване
  2. Ау,направо да идвам при теб,розите ти ухаят,ухаят!!!Благодаря,Кати,за участието,за хубавата идея... и съм убедена ,че сестра ти същото ще каже!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Биси, признавам си че не издържах да чакам до утре и вече и го подарих. Хареса и много :) даже казва че ше си го ползва като обикновено портмоне, макар че не съм сигурна колко точно ще издържи.

      Изтриване
  3. what a stunning creation thanks for sharing at Divas for design this week and good luck

    ОтговорИзтриване
  4. What a lovely idea and a great job done! Thanks for joining us at Divas by Design this week. Hugs,

    Mirella

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...