петък, 14 юни 2013 г.

Маргаритки No 1 и цветови въпрос

 

Заредих тези дни една серия с любимите ми маргаритки - има няма 8 картички с тях направих и пак не ми омръзнаха... изключително интересен печат, всеки път изглежда по различен начин. Тук специално фона е от обикновен картон грундиран с гесо и после нацапан с капки дистрес мастило райска ябълка. То също е едно от любимите ми - странен цвят между оранжево, червено и розово. Хич не съм сигурна, че това е цвета на райските ябълки, но пък чичко ни Тим е надарен с богато въображение при кръщаването на мастилата си. То не са окосени ливади, солени океани, лимонади, горчици, обелена боя, ръжда, петна от орех, китайски порцелан, лавандула, маслини, изсушени рози и какво ли още не...Всички тези имена за мен означават едно - че и той възприема цветовете не само като визия, а като усещане което те носят. Светът на цветовете е особено важен за мен, именно това се крие зад страстта ми към картичките. Обожавам да съчетавам цветовете, било то в дрехи, стени и дивани или хартии и панделки. Има магия в това да видиш как се отразяват на възприятието, на настроението и емоциите на хората. Мисля че няма да ми омръзне да експериментирам в тази посока и въпреки, че и аз си имам своите любими комбинации обичам да изненадвам и себе с понякога. А вие? Коя е вашата любима цветова комбинация? Покажете ми я да я помириша :)


Предизвикателства/Challenges:  
Simons Says Stamp & Show (Use a Button)
Make My Monday - Clean and simple - Flowers

2 коментара:

  1. Fabulous card, thanks for joining in at Make My Monday this week
    Rosie x

    ОтговорИзтриване
  2. Great card, I love the splattered background! Thanks for joining us for this week's Simon Says Stamp and Show Challenge!

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...