Близки и далечни пътешествия


Оцветих с дистреси този чичка още в първия ден на Мър-мяуското предизвикателство. Стори ми се чудесен символ на разни далечни места вдън гори тилилейски. Не ви ли се струва все едно е излязъл от приказка на Шехерезада през някоя от хиляда и едната нощи?
 
Свиреше си чичото на работната ми маса и ме подканяше да го преместя нанякъде. Ей тъй да пътешества. До вчера не му обръщах внимание и щеше да си седи зверски прикован с кабърчета, но вчера в пристъп на буйство го направих на картичка. Повода за изгонване на едномесечния ми мързел е спора с един колега на тема пътешествия. Сутрин пътуваме заедно в една кола на път за работа, а това си е доста дълго пътешествие и успоредно със слушането на любимото БГ радио и дебатите на Симо и Богдана си провеждаме наши дебати на какви ли не теми. Най-често спорим защото аз съм му трън в очите с моята уседналост, нежелание да се променя, да ходя по разни места и да скачам като ми викат хоп. Той не може да възприеме, че аз не желая да хуквам към чужбината при първата индикация за тройна на сегашната ми заплата и по-добри условия на живот. Може и да е прав, но аз съм се запънала като теле на мост по тия въпроси и дори събитията от последните дни в държавата ни не променят позицията ми. Бягството не е решение според мен, както не е решение и протеста срещу, а не За нещо. Но това са други теми неподходящи за 1 по среднощ
Та направих тази картичка за него, за да му пожелая да пътешества толкова, колкото душата му иска. И жена му разбира се.
 Този сладък индиец спечели наградка в предизвикателството на Мър Мяу.

Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!