Слънчогледови сватби

 
Поредна сватбена картичка. 
За поредната слънчева сватба, на която ще ходи един колега.
Разправях ли ви, че слънчогледовите сватби били демоде. И още - били много селски цветя тия слънчогледи, друго били лилиумите, орхидеите и други такива "изискани" цветя. Поне според продавачките в сватбените магазини. Още ми е смешно като се сетя. Ми селски ще са - какви да са? Все пак са съществена част от реколтата по полето - олио си трябва и за манджата и за салатата. Дебна ги аз усилено да видя къде първи ще цъфнат и най-вече кога, ще се изкуша със сигурност да откъсна десетина стръка за сватбата на колежката. Засега съм поръчала наръч жито от полето пред офиса, но трябва хубаво да узрее, да стане златно жито както го пишат по книгите. И на царевицата под прозореца ми съм хвърлила око, но там по други причини не свързани с картичкотворенето, а с хранителното творчество...Обожавам варена царевица-  мамул както му викам аз като си отида в Плевен. 
По повод картичката няма какво да обяснявам - изрязах си силуети на булка и младоженец и после ги ембоснах с бяла и черна пудра. Сложих ги в рамка и ги украсих със слънчогледи. Семпло, но достатъчно според моите разбирания.


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари