Къщичка от "Къщичката"


Зъъъъъррр. Телефона е. Шефа.Ужас. Какво пак???
"Искам вика да си поговорим за една Къщичка?!?!!!?
Айде сега - пак някой нещо му е разказвал за глупостите, които пиша из личния си блог. Тъкмо отварям устата да протестирам и той заговори преди мен:
Та, искам значи да те помоля да направиш една къщичка. Единия от колегите-управители е новодомец и рожденик и  искаме за подарък да му връчим малка картонена къща пълна с парички да си напазарува нещо за вкъщи
Отдъхнах си.Това звучи като възможно за реализация.
Докато шефа каканижеше от другата страна на жицата - " да има покривче, червеничко, и прозорци, и пердета, пък ако може и градинка",  аз се отплеснах да мисля от какво точно да я направя тази къща.
Ми от картон, от какво друго. Ето и самия процес:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Забравих да снимам как се отваря за да прибере вътре паричките - тип самосвал- къщата се вдига от пода и после пак се хлопва отвътре, напълнила добре търбуха със средства. Боядисах я в синьо - като за момченце на 40 години :) но по перденцата може да се досетите, че и жена живее наоколо..... Не ми остана време за "две липи отпред", но за сметка на това залепих две цветя, първи мои опити с новите ми пънчове - 3 броя цветенца с 5 листенца :)
Тия дни се сдобих с много нови нещица - колегите ме затрупаха с подаръци покрай рождения ден, а и още пазар ми предстои - имам солиден ваучер за Слънчоглед, така че тепърва ще има да се хваля...


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Кокетна, уютна, свежа - страхотна е тази къщичка! Както и публикацията ти както винаги, не по-малко свежа и усмихваща!

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, Кате, супер се е получила. Ама, бях сигурна, да ти кажа. Перденцата и цветчетата(съвсем по женски) и алеята пред вратата са превъзходни. Ейй, чак славейчетата чувам около тази твоя Къщичка :)ххх

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна е! И, като гледам, достатъчно голяма да събере солиден капитал:) Цветенцата са станали супер!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно се е получила, браво на теб :)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна е...толкова уютна и свежа,пък и от любимият ми кашон, :) много я харесвам!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!