неделя, 26 май 2013 г.

Идея за рециклиране на малка бутилка

Recycled Jam Jar
 Днес докато се ровех из мрежата в пореден опит да намеря приложение на многобройните ми цветни ембосинг пудри попаднах на много приятно и лесно уроче как да си направим свещник от малка бутилка. Аз обожавам такива бутилчици и съм ги правила на вазички по най-различни начини - с бои и пасти, с прежда, но никога не ми омръзва да пробвам и нещо ново. Признавам си - моята далеч не стана толкова сполучлива като оригинала, може би защото все бързам и нямам търпение. В случая се оказа, че е сравнително лесно да наклепеш бутилката с ембосинг пудра (тъмно синя при мен), но се оказа доста бавна работата със загряването и. Аз си оставих отпечатъците поне на няколко места в опит да проверя готова ли е вече пудрата.

 За да прикрия следите от нетърпението си боядисах дупките със алуминиева акрилна паста- хареса ми контраста между сребърното и сивото, затова взех и сребърна ембосинг пудра за печата с цветята. Ако се чудите къде е самия печат - отново бързах, не изчаках да изсъхне боята, обиколих цялата бутилка с безцветно мастило и печат на цветенца,  след което посипах  печата с пудрата..... и  тя полепна на всички боядисани места.

Затова не остана ни едно оформено цветенце, всичко преля в обща цапаница. 
 
За компенсация си добавих на финала малко бяла дантела и едно сребърно цветенце. После съжалих че съм го сложила, но късно е чадо, както обича да казва сина ми - вече го бях залепила трайно със силиконовия пистолет.
Но върха на моята дивотия не свършва дотук. Снимах си бутилчицата и реших да финализирам проекта като я напръскам с лак. Имам един универсален спрей-лак купуван от Лидл, с който бетонирам подобни проекти. Много е як, с изключение на факта, че има странна миризма и му трябва един ден на терасата за измирисване. Хващам аз спрея, ръся усилено навсякъде по бутилката и докато пръскам си мисля - я, този спрей вече мирише на такъв за хлебарки, не е онази гадна миризма... поглеждам и какво да видя - аз пръскам с машинно масло!!!
Ей много съм зле, наистина.


6 коментара:

  1. Страхотна, креативна, нестихваща, Кат, абсолютно вдъхновение си за висящи ленивци като мен. Върнах се на всички "сюронайсет" пропуснати от мен красоти назад иии беше страхотна разходка, да ти кажа. Настоящата пременена бутилчица е още едно малко твое си чудо, което радва силно. Мога само да ти благодаря искрено. Благодаря и за първото, и за последващото! За грешката в печата - еми, така си ми харесва. Не бих го сменила - има весела заигравка :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна бутилчица :) И аз си гледам в Pinterest, но нямам бой и пудри ги оставям все за друг път :) И аз като теб съм нетърпелива и винаги има отпечатъци :)))))
    А в това синьо и сиво металик просто е невероятно за цветова комбинация :)

    ОтговорИзтриване
  3. В комбинация със всичко останало се е получило добро свещниче.Питам се дали го изпробва вече-може би тогава загадката на цветчета би имала по-голям ефект.Ти Кате просто си талант на преминаване от грешка в шедьовър!:)Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е красива и цветенцето е на място! Успокоих се, че не съм само аз бързаща и нетърпелива, но на теб ти се получават нещата - все пак си по-смела!

    ОтговорИзтриване
  5. Пръскай смело,с твоя си замах,така ме усмихваш...!!!!А АТС от мен имаш,само ме ориентирай в предпочитанията!

    ОтговорИзтриване
  6. Много ви благодаря, че все така с усмивки приемате експериментите ми :) и ме окуражавате да продължавам с тях.Целувки

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...