понеделник, 11 февруари 2013 г.

(Само) предизвикателство на тема еднослойни картички

Днес ще ви изненадам с едни по-различни картички. Или пък може би вече сте видели тази тема във форума на Картичкофуриите  и съответната публикация в блога така че показаното не е изненада за вас. 
Става дума за една много забавна инициатива на любимите ни фурии - да си направим нещо като кратки урочета в различни стилове и техники. Аз имах честта да съм първата поканена, която да представи своя любима техника. Близо месец се колебах какво точно да представя - минах през различни терзания, свързани с така любимия мой стил Mixed media, всякакви цапаници с бои, гессо, шаблони и тн. Накрая обаче реших да отправя нещо като предизвикателство и към себе си, избирайки така трудния за мен стил на еднослойните картички. Аз лично ужасно много се възхищавам на хората, които с лекота творят в този стил. Иска ми се и аз някога да достигна тази лекота, но за целта ще трябва да продължа да опитвам. Опитайте и вие, може пък да ви хареса. Качвайте своите творения направо във форума на фуриите. Ако имате въпроси, питайте - заедно ще търсим отговорите!



#2

#3

3 коментара:

  1. Страхотно са ти се получили! И аз имам затруднения с тях, но... трябва да се опитва :)!

    ОтговорИзтриване
  2. What a lovely card you made for our challenge at LIM!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...