Блог-игра

Едно среднощно здравейте от мен. Ако четете това, значи сте забелязали, че отново преоблякох Къщичката (ми какво да направя като не ми е зимно на душата) и този път реших да отпразнувам новата модна линия с една Блог-игра.

       Условията са няколко:
  • Станете последовател на блога ( ако все още не сте) или фейсбук страничката.
  • Споменете за играта някъде между редовете в някоя публикация, че да могат повече хора да разберат и да се включат. 
  •  Напишете есе, направете картичка или  каквото ви душа иска по следната тема :

      Ако имах един свободен час време.....щях да направя.....

              ( If I had an extra hour... I would....)


       Срок на играта: 01.02.2013.

Update:
Награда No 1 - 15 22 броя хартии 12*12 инча, и каквото още ми се откъсне от сърцето - панделки, цветенца, платове, копчета....ще го измисля. Почнах вече да ги трупам в едно пликче.

 Победителя ще бъде избран от мен.
Награда No 2 - ако се включат и участници от некартичкофурийското сборище, съм  измислила още една награда , която да е по-универсална.
Моята интерпретация по темата ще видите тия дни.

Ето тук оставяйте  своите размисли и творения:


Коментари

  1. Кате,много интересна тема и страхотна идея :)С удоволствие ,ще се включа -все до края на месеца ,ще ми остане един свободен час време;)))

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха..както винаги с чувство за хумор....ще се включа и аз..хрумна ми веднага отговор...-)))) до скоро Кати....

    ОтговорИзтриване
  3. Хм, успя да ме предизвикаш с есето...не ми бяха силната страна в училище(поне учителката така твърдеше, аз си харесвах:) )...ще се опитам да се включа.

    ОтговорИзтриване
  4. Катееееееее, какви са тия среднощни размисли в теб..Ако имах един час..- аз очаквам да имам много повече.. :)
    Искрено се надявам обаче да ми остане достатъчно време за да уважа твоята игра- размисъл..Много обичам такива :)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен начин да ме накараш да поработя, Какичке :))
    Отдавна не се бях захващала с нещо , дето да ми е по сърце, но твоята блог-игра улучи точно в десетката. Включвам се с удоволствие.

    ОтговорИзтриване
  6. Страшно се вълнувам от първото си участие в подобна игра, късмет на всички :)

    ОтговорИзтриване
  7. Добре дошли :) на Катето и Ели, много се радвам да ви видя тук.

    ОтговорИзтриване
  8. Откакто разбрах за играта ти,все се напъвам да измисля нещо.
    Ми аз имам много повече от 1 час време.
    Как да участвам, като не се вписвам в ангажираните работещи майки, дето искат да откраднат 1 час отнякъде, па не става?!?
    Може би ще ида до МОЛа на Цариградско, като една настояща кифла, хаха,
    но ми трябват и парици в джобчето.
    Само с ЧАС не става.
    Все пак имам още седмица ...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, и твойта не е лесна. Все пак седни да измислиш нещо, стига ходи по моловете да харчиш пари!

      Изтриване
  9. Катенце, голямо мислене падна. А сега се чудя дали успях да сложа линка и дали се отваря :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наде, справила си се чудесно - много е готино дървото, личи си какво забавление е паднало докато го правите.

      Изтриване
  10. Аз имам много повече от час! От един месец се опитвам да напиша нещо умно, но все не ми се получава! Явно наистина не става само с време...:) ако все пак тази нощ ме осени музата, ще се пробвам да се изложа публично:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, есе не се получи, но все пак изложих основните си размисли и страсти по темата:)

      Изтриване
    2. Тони, важното е желанието :) за което ти благодаря.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!