Сняг и пак сняг ( по домашна рецепта)

Колкото и да не обичам снега, трябва да призная, че допринася бая за коледното настроение.
Поради очевидната му липса навън реших да го пренеса в картичките си. Уви, оказа се почти толкова трудно, колкото и да го накарам да завали наяве. Да изброя накратко опитите ми дотук:
  • Бяла акрилна боя в съчетание с ембосинг пудра – става, но е доста плоско…
  • Бяла „пуф” боя ( такава, която при нагряване се надува) – харесва ми даже много, но пък идва доста скъпичко и не върви да мажа върху големи площи
  • Спрей изкуствен сняг – очевидно не е направен да се използва върху хартия
  • Специална паста, която да имитира сняг – купих си я миналата седмица след поредните опити да докарам сняг по една картичка. Демонстрирам ви я върху една от долните две картички. Върши работа, определено, но ценово също не е кой знае колко изгодна.
  • Домашно направена паста – ей за това иде реч в тази публикация. След като експериментирах с какво ли не се сетих за една паста правена преди време, чиято рецепта и друг път съм споделяла. Не помнех пропорциите така че я забърках на око:
Сода за хляб – изсипах един доста големичък пакет ( може би 300 грама)
Лепило тип Ц200 – моето е на Леко, купувано от Бриколаж ( около 4-5 с.л.)
Бяла акрилна боя – в моя случай пак от Бриколаж, някаква 500 мл кофа, предполагам измислена да си боядисваме вратите а не картичките, защото е доста течна, но карай…( количеството на око, колкото да стане гъста бяла консистенция)
Ами това е.
Нарочно направих още една почти същата картичка, за да проверя дали има разлика в „снега”.

 



Има! Моя е по-хубавия. 
Хайде отгатнете сега кой кой е?
За самите картички съм използвала дигитален печат с дървета, които са ми много любими. Принтера ми е обзет от тиха лудост и печата ужасно, не признава жълтия цвят и дори и черното излиза с някакъв странен нюанс но няма да го правим толкова на въпрос, нали



Ще покажа  и двете картички при Мър-Мяу и тяхното Снежно предизвикателство.
Розовата Коледа пък отива направо при Фуриите, защото такава е темата там тази седмица.
Колкото до снега навън – дочух че ще ни изненада тази седмица, така че вадете ските и шейните за да му устроим подобаващо посрещане.
 

Коментари

  1. На розовата -снегът е страхотеен -това ли е домашната паста:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Много сладки картички! <3 И на мен снегът розовата повече ми харесва! Адмирации за опитите! :) Аз и за половината от идеите ти не бих се сетила... :)

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, тъкмо да питам и аз дали розовата е с домашната паста и...прочетох отговора ти.
    СУПЕР е станало!
    Да си призная, докато четях публикацията си мислех,че тъкмо тази паста ще забъркаш..
    Харесва ми да нмирам все нови и интересни идеи при теб..На това му се казва творец..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Осем картички казваш...само за почивните дни? Ти си повече от фурия...Аз направо ти се възхищавам на енергията..
      И това всичкото между украсяването на къщата, правенето на сладки, соленки и ..каквото там още беше + готвенето и останалото шетане, което си е стандартно "ежедневие"... Аз и тази седмица не успях да се организирам да се видим, но..как си с времето следващите почивни дни?

      Изтриване
  4. И на мен снегът върху розовата картичка ми хареса повече. Поздравления за изобретателността!

    ОтговорИзтриване
  5. Еей, че красиво! Стана ми едно такова нежно и коледно на душата каго ги гледах :)

    ОтговорИзтриване
  6. Много са красиви и двете картички, розовата на мен ми е по-нежна.Мерси за рецептата, аз пробвах със сол+ Ц200, но въобще не ме задоволи ефекта

    ОтговорИзтриване
  7. Съгласна съм, има разлика в снега и тоя е много по-хубав! Седи като истински :) Много добра идея, която непременно трябва да се пробва!

    Радвам се, че се включи в предизвикателството ми при Картичкофуриите!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесни картички и страхотна публикация със съвети. Наистина твоята паста е по-добра! Радвам се, че участва в Снежното ни Забавлятелство този месец!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!