Последни осем броя коледни :)

Може би вече ставам нахална :) затова мисля да спра след тази серия коледни картички. Няма смисъл да ви показвам останалите, те са подобни на тези. Колкото до това дали съм машина за картички - не, не съм! Правя ги твърде несъвършени и не мога да ги повтарям така че серийното производство ми се губи.




Аз не мога да правя само по една картичка- винаги почвам с някаква идея, изваждам ужасно много материали и после ми се вижда грехота да ги прибера без да ги оползотворя в още нещо. Затова винаги работя поне по две едновременно. А в случая с коледните - по 5-6 наведнъж. Такъв е случая и със сините картички от началото и края на тази публикация. Толкова много ми хареса ефекта на контрастта тъмно синьо-бяло-червено, че след като ми свърши синята хартия от първата картичка се заех да докарам подобен цвят с боичките за да наподобя ефекта.
По същия начин имам серия картички в кафяво-кафено-червено-зелено. Тук там се промъкват и някои по-различни картички, част от които ви показвам по-надолу.
 
 
 
 

Последните две правих на 25.12 по спешност. Бях предвидила да подарявам съвсем други, но в последния момент ми щукна нещо друго и направих тези двете. Едната пътува с малко закъснение към късметчето ми от Картичкофурийската размяна, а другата ще подаря утре.
 
 

Коментари

  1. Кате,разкошни са всичките ти картички ,а това за машината -ти знаеш ,че беше шега и то-в добрия смисъл на думата ,но наистина се чудя как успяваш да си все така оригинална и тооолкова производителна:D Аз си признавам -тавана ми е 3,махсимум 4-5 картички,дори от бързите които правих сега за Коледа:)Браво!!!:))) Възхищавам се на таланта ти:)))А всичките ти картички според мен са невероятни!:))) Извинявай ,ако си се засегнала! Честита Коледа:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили, разбира се че не съм се обидила, даже напротив - приех го за комплимент. А колкото до талантите, моето си е хоби за разтоварване, а твоето си е истински талант на художник.

      Изтриване
    2. Ехааа,Кате благодаря ти за комплимента,не знам аз какъв художник съм,но със сигурност знам -ти си уникален талант!:)
      Картичките ти са невероятни ,много арт и носят СТРАХОТНО чувство и настроение:))) Пожелавам ти много весело посрещане на Новата Година и все с такъв размах да твориш ,да се разтоварваш и да ни удивляваш:)

      Изтриване
  2. Кати, всички са разкошни, но пък последните няколко са в моите любими цветове, та ми "легнаха на сърцето" много..Каква ти машина..ти си просто лавина за идеи, които претворяваш с лекота и за секунди..- възхищавам ти се!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!