Кучета и котки

Тези дни в офиса явно бях на животинска вълна. Сътворих една картичка с котки и още една с куче. Но пък се получиха сладки и получателите си ги харесаха.

Тези готини котки са подарък от Вили, която рисува страхотно и има невероятно въображение. Вили, благодаря ти още веднъж - котките вече пътуват за Германия, зарадваха една китайка която беше тези дни в нашия офис на обучение. Оказа се че тя имала две котки вкъщи - сива и оранжева и тъгуваше за тях. Ужасно много се зарадва на картичката.За нея направих и един тефтер, но за него по-късно. Другата картичка направих на Никулден за един колега - уж предварително бях изброила именниците и бях направила за тях специални картички, но се оказа че имаме и рожденици, та работих набегом. 
 
 

Коментари

  1. Ехаааа...Катеее...страхотни са просто!!!:)))
    Ти си вълшебница!!!:)))
    Много са готини и двете,картички ,а котките са станали супер!!!:)))
    Много съм ,щастлива ,че ти харесват и си измайсторила такава сладурска картичка с тях:)))
    Кучето е страхотно !!!:))) Браво! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Като любител и на котки, и на кучета, няма как да не харесам двете ти творения. Много са симпатични и със сгурност са зарадвали получателте си!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!