Червено и синьо за Коледа

Мисля че няма да успея да ви покажа днес да ви покажа всичките щуротии, които направих в уикенда - то не бяха венци, картички, тефтери, букети и тн. макар че бях с махмурлук от петъчното коледно парти и като за капак сама с децата. У нас е станало като работилничката на дядо Коледа, както правилно отбеляза сина ми.
Та ще гледате нещата на серии по две по три, за да не ви отегча много. Тук е ред на синьо-червената серия. Първата картичка е по скеча на Бисерка/Bearkis при Картичкофуриите - рядко ми е влизал някой скеч под кожата така, обикновено не ги долюбвам толкова, но този е страхотен, особено за коледните картички.
 

Втората е с подаръците на Вили - все се чудя какво да ги правя тия ембоснати картони и ме влече да ги оцветявам с нещо. Споделете вашия опит, моля?
 

А тази е вдъхновена от Тони - с нейните червени точки....

Коментари

  1. Еха, колко интересна елха. Много оригинална идея. Благодаря за участието и успех!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!