Торбичка с лакомства за големи





Кой е казал, че големите не слушат и затова няма да получат торбичка с лакомства? Не  и тези около мен... Днешния ден бях посветила на срещи с приятели, за които не ми остана време през изминалата година. Исках да зарадвам всеки от тях освен с дежурната картичка и с малка ръчно ушита от мен и пълна с вкусотии чантичка. Торбичките украсих с елхички и звездички - малко по детски ( така де, нали всички сме си едни деца, особено по Коледа, когато броим с трепет подаръците под елхата и се оглеждаме за саждите, изпаднали от добрия старец, докато се е промъквал през комина). Но пък вътрешността определено беше за големи. Някои получиха бейлис и червен Линд, други, които не си падат по сладкото получиха водка с кисели краставички и уверявам ви, останаха доста изненадани :) надявам се приятно.

Картичките няма какво да показвам - повечето сте виждали вече. Само последната снимах - едно много набързо надраскано дърво.


Торбичката включвам в предизвикателството на Двете Елши, като за последно.

Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!