Седем коледни картички в кафява гама

Реших да не спамя Картичкофурии с всичките сътворени от мен картички в духа и  мириса на Коледа - какао, курабийки, канела, а да ви ги покажа всичките в един пост. И миналата година и сега работих доста в тази гама. Ако трябва да затворя очи и да си представя Коледата, тя за мен е това - камина с горящ огън, мирис на канелени сладки, червено вино в красива чаша, вкусните постни чушки на маминка и много, много глъчка наоколо. Горе долу така протече  и тазгодишната Коледа с няколко условности:

Card # 1


Камина с пламтящ огън - имаше, само че през цялото време търчах да спасявам Евата от нея, защото тя упорито се опитваше да пипне огъня.
Канелени сладки - да, разкошно миришеха, само че бях принудена от Марти да опека  шест! тави с еленчета и елхички а между тавите навивах сармичките и месех питата. Все пак сладките станаха супер вкусни и днес успях да ги оценя по време на сутрешното кафенце.
Card # 2

Червеното вино - сестра ми донесе страхотно такова на Вила Любимец, както каза тя - купено с връзки от едни мацки, които снабдявали лично директора на плевенската болница. Мерло и каберне совиньон, качествено вино, само дето половината го опита новата бяла покривка на мама (отново Евата, тази Коледа тя спечели първо място за най-цветни бели, макар че състезанието беше оспорвано и конкуренцията в лицето на двама 5 годишни юнака беше жестока). 
Card # 3
За сметка на това чушките на мама бяха невероятни както винаги. Срам ме е да кажа колко точно изядох.
Card # 4
 Глъчката също беше на ниво. И няма начин - при три деца и точно 19 подаръка не съм и очаквала друго. А като се има предвид, че Марти си купи барабан миналата седмица (със събираните от предишните празници пари) и за съжаление е доста качествен и издръжлив та шум да искаш. Сега обяви, че щял да си събира за пиано. Опасявам се, че с тия щедри баби и дядовци скоро ще трябва да го заточвам да спи на терасата и да изнася концерти на врабчетата.
Аз подарявах основно книги тази година и за негова чест мога да кажа, че ужасно много им се радваше. Дори се опита да присвои една от поредните "Никола..." която бях надписала за племенника. Оказа се, че той не се радвал на книги без картинки и моя синковец веднага си прибра обратно подаръка. Радост предизвика и шаха, който му подари баба му. Сега ще се наложи да седна и да си припомня точно как се играеше тази важна игра.
Card # 5
От толкова вълнения забравихме да отворим детското шампанско, сетихме се само за питата с паричката, а до обичайната баница с късмети не стигнахме, но за сметка на това имахме две баклави и цял тиквеник.
Card # 6
Подаръци за големите нямаше. Явно не са слушали достатъчно. Утеших ги с по една гола картичка и една камара бухалчета да си ги окачват по елхата. 
Card # 7
Въпреки всичко Коледата мина именно така, както я обичам -  сред най-любимите ми хора пред  пълната трапеза. Това ми стига - всички да сме здрави и да сме заедно. Другото няма значение.

Предизвикателства:
КПФ 148 Канела, какао, курабийки.
 двете Елши и тяхното коледно предизвикателство ( card #6).
Tuesday Alchemy anything goes unlimited  (card #6)
Card Crafter's Circle - Christmas (card # 7)
Simon Says ......Anything goes! (card # 6)

Коментари

  1. I am sorry, i am not sure which card you are sharing? Thanks for sharing your talent on Card Crafter's Circle!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни картички - всяка има толкова силно излъчване и в същото време са различни - ти си една истинска картичкофурия! Благодаря ти, че се включваш в моето предизвикателство с такъв размах, ще чакам още ;)))

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. What pretty cards! I especially love the one with all the bling! What pretty cards! I especially love the one with all the bling!

    ОтговорИзтриване
  5. Кати...наистина си неуморима..Разгледах всичките с интерес и съм просто влюбена във всяка от тях..РАЗКОШНИ..

    ОтговорИзтриване
  6. Ехааа,браво:))) Всички са чудесни:)))Но втората ми е фаворит:))) Страхотна е:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!