Коледни поръчки

 
Наминавам да ви покажа още две коледни картички - по поръчка на детето за негови приятели в градината. Първата беше за девойка и след като ми се обясни, че розовото е единствения приемлив цвят, реших да я докарам съвсем розова, бонбонеста и момичешка. Доколко съм успяла не знам.
Но искам да ви споделя малко за използваните материали :)
Хартията на точките е от един голям плик с реклама на ваксина, който свих докато чаках в поликлиниката. Много приятни точки, честна дума.
Елхичката е остатък от един мой експеримент - надрасках с пастели и после минах отгоре с боя. Изчаках да изсъхне и после изстъргах част от боята. Интересен е ефекта, ще го пробвам пак може би обаче с тъмна хартия за основа.
Камъчетата са такива за украса за телефон, купувани от магазин за 1 лев. А пухчетата, тези розови пухчета са остатъци от короната на принцеса Ева. Самата корона беше жива около ден, след което Ева и видя сметката. Но пък аз събрах бая материал от нея, така че все имаше полза.
Другата картичка е по-стандартна - пингвина е изрязан от хартия за опаковане на подаръци и после освежен с боички и малко брокат.Основата е много сняг и малко снежинки.

Разбира се розовата елхичка отива отново при Картичкофуриите и  предизвикателството на Ем. Може би ще е последната ми розова картичка за тази седмица.
Или пък не.

Ще я покажа още тук:  Fab 'n Funky - Not a Traditional Christmas - мисля че отговаря на темата.

Коментари

  1. Много сладурска розова картичка и сега се сетих, че и аз имам някъде такива пухчета...Май ще ти "взаимствам" идеята ....☺,☺!

    ОтговорИзтриване
  2. Кати, не знам как винаги успяваш да ме разсмееш като чета постовете ти към картичките... :D Картичките са страхотни! Адмирации за използването на подръчни материали!!! Аз също се опитвам да не харча много пари за материали и твоите идеи много ми харесват! :) Това с хартията, боята и обелването ѝ - та ти си направила Tim Holtz Core-dinations хартия... :)))) Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. These are fabulous. I love the way you have decorated that pink tree and the penguin looks so cute with the fabulous snow effect background

    Thank you for taking part in the Fab n Funky Challenge this week
    Sue

    ОтговорИзтриване
  4. Great creations! Thanks for joining us this week at Fab'n'Funky!

    ОтговорИзтриване
  5. Eхааа...страхотни са и двете ,както винаги!:) На първата -пухчето е много сладко и -е страхотна идея -не съм виждала до сега такава елха :) Браво :) А на втората пингвина е уникален просто и ефекта със снега е страхотен !!!:)))

    ОтговорИзтриване
  6. Fabulous creations...Thanks for playing along at Fab'n'Funky this week.
    Wendy xx

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!