Златна класика

 
Като съм започнала нека ви покажа още една класическа и изчистена картичка в цветовете на  Хоби предизвикателството задавано от Христина (HIS) - червено, златно и зелено.
Всичко, което виждате е от салфетки - златната си я купих от командировка в Германия. Уви тогава не ми остана време да търся крафтърски магазини във Франкфурт ( макар че търсих такива в интернет), но успях да вляза в магазин тип дрогерия и да купя шоколади за децата и няколко пакета коледни салфетки за мен. Е, колегите ми мъкнат обикновено прах за пране, така че минах без коментари. Надявам се да имам възможност да отида за по-дълго и тогава ще се въоръжа с подробен списък на магазини.

Коментари

  1. Ето - не ги песта - нов коментар!
    Чудесна картичка и поздравления за новата ти снимка -
    зашеметяваща!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Борянка, както винаги си много мила.

      Изтриване
  2. Харесвам картички със салфетки! Въпросът ми е - какво лепило използваш за фона?

    Страхотна и актуална снимка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси, в повечето случаи салфетката е направена на хартия с помощта на картон и фолио за свежо опаковане.Ако не - използвам Ц200, но само при намачканите салфетки.

      Изтриване
  3. Нежна и красива! Благодаря ти, че участва в Хоби предизвикателство №28 "Цветова комбинация"!

    ОтговорИзтриване
  4. Още една нежна и златна картичка...Благодаря ти,че я сподели в Хоби предизвикателство 28 , зададено от Хис!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!