Имам си мечта - малка къщичка е тя

 
Имам цял запас идеи на тема Мечти - преди време се заблудих, че такава е задачата на едно предизвикателство и тогава посадих в главата си цяла редичка семенца, които чакаха подходящ момент да избуят.
Тони ( Точица) ми даде добър повод да изкарам наяве една от тях. Тази картичка е съвместно творчество със сина ми Мартин, който много държеше да участва в предизвикателствата на Тони. Само че ако си мислите, че той е рисувал картинката, жестоко се лъжете. Той може би щеше да се справи по-добре от мен :) но в 3 часа посред нощ като едно добро дете спинкаше сладък сън. Така че аз облизах молива и надрасках една къща с две какво ? Липи, разбира се.
А от него е стихчето:
Бяла спретната къщурка
с две липи отпред
тука майчина милувка,
сетих най-напред.
Тука под липите стари
не веднъж играх.
Тука с весели другари
скачах и се смях.
Къщичка на дните славни
кът свиден и мил
и за царските палати
не бих те сменил!

Коментари

  1. Много ми харесва! Това е и една друга моя мечта:) някой ден ще я осъществим, сигурна съм!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво!
    Надявам се Дядо Коледа да чете твоя блог!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!