21.12.2012


 Преди време правих за Дидо, мъжа на Тони колаж, посветен на края на света - тема, която си знам отдавна, че го вълнува.
Както можете да видите от колажа, погледът  ми за края на света е доста ироничен.
Просто хората обичат магията на еднаквите числа и се скъсват да предсказват какви ли не катаклизми около тях - спомнете си гигантския проблем "2000", с който ни плашеха преди години и който не се състоя. Така ми се струва че ще и този път - края на света ще се отложи например за 21.12.2112 г.
Бях си написала датата за да  обмисля дали мога да направя нещо ново за Дидо този път, и изведнъж двойките ми заприличаха на девойки в поли, а единиците на господа във фракове. Така и се опитах да ги представя и посланието се роди от самосебе си - Обичай и бъди обичан!
Картичката е малка и незабележима, за което Дидо ще трябва да ми прости, но исках да оставя оригиналната рисунка - кой знае, ако той преживее края на света, това може да е ценна реликва за спомен от друго време ...



Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!