неделя, 11 ноември 2012 г.

Елхичка


Тони от Творения и Вдъхновения винаги е извор на приятни емоции лично за мен.  Има много блогове през които наминавам, но в нейния обичам както да гледам, така и да чета - картичките винаги са поднесени по чудесен начин, със смислен текст и почти винаги с нещо полезно за другите. Освен това искрено се възхищавам на Тони за предизвикателствата, които си отправя и съумява да осъществи. Тя беше главната виновница за моите 30-картички с цветя през лятото, а сега ще я държа лично отговорна :) за следващите 30 - на коледна тематика. И понеже обичам да си усложнявам живота реших, че освен че ще бъдат на коледна тематика и вдъхновени от творенията и идеите на Тони, редно е да бъдат и подчинени на нейния стил - CAS (изчистени картички). Много ги харесвам, но трудно ми се отдават - липсва ми дисциплина и прецизност, каквито изисква този стил. Но не пречи да опитвам и това е първата такава, провокирана от тези елхи:

3 коментара:

  1. Чудесно си се справила!Много семпла и същевремено оригинална!С нетърпението и интереса с които следях летните , сега очаквам и коледните ти творения.Аз лично не успях да стигна до заветното 30 но знам ,че ти и сега ще успееш!Е,така че до утре:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Bejko, тъкмо за теб се сетих докато писах тази публикация.Надявах се да се включиш и ти в предизвикателството с летящ старт! Аз за утре няма да успея, ще съм командировка тази седмица, но към края на седмицата ще гледам да наваксам. Благодаря ти за интереса и похвалите, много ме зарадваха.

      Изтриване
  2. Много е красива тази картичка! С кеф ще си открадна идеята! Обичам изчистените картички, макар не винаги да ми се получават.

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...