събота, 17 ноември 2012 г.

Розова девойка

 Това е една картичка, която не се отличава с нищо особено, освен че чрез нея се опитах да покажа на сина ми рецептата за бърза картичка. Може би за вас няма да представлява интерес, но все пак ще я напиша.
Първо си избирам какво ще е в центъра на картичката - цвете, тагче, картинка, печат и тн. - тук е разпечатана картинка с момиченце в странни цветове, защото принтера ми отказва да печата жълто.
После решавам каква ще е цветовата гама - в този случай картичката е за 5-годишната ми племенница, а момиченцата на тази възраст не признават друг цвят освен розовото.
После избирам подходяща хартия за основата - голям проблем ми е съчетанието на розово с розово, все нещо не ми допада като нюанс...
Следва контрастен цвят - бих избрала зелено, сиво или кафяво за розовото... но прочетете по-нагоре за 5 годишните момиченца...
Накрая още няколко дребни завършващи детайла - панделка, копче, цвете и тн.
Това всичкото като процес ми отне около 5 минути да го измисля, и още 15 да го налепя насам натам. Резултата го виждате - типичната момичешка картичка за рождения ден, на който сме днес.
Ще я покажа тук и там :)
Tuesday Alchemy - Anything Goes
Divas By Design  - Anything Goes

6 коментара:

  1. Stunning card with that fun image...thanks for playing with the Divas!
    xxx Margreet

    ОтговорИзтриване
  2. This is a gorgeous card. Love the image and the papers and the bow finishes it off beautifully.
    Thank you for sharing this with us at Diva's by Design.
    Hugs Sharon. x

    ОтговорИзтриване
  3. Such a cute card. Love the papers and that sweet little bow! Thank you for playing along at Tuesday Alchemy!

    ОтговорИзтриване
  4. This is a lovely pink card, I'm sure your niece will love it.
    Thank you for joining us at Bearly Mine Designs this week.
    Pauline
    x

    ОтговорИзтриване
  5. What a lovely card you have made here which fits perfectly the Bearly Mine Designs Challenge this week. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...