Мама и Ева

 Мама и Ева - така се казва тази картичка!
Поводът да я направя е предстоящия ( на 03.10) първи рожден ден на малката ми сладка дъщеричка. Тръгнах с идеята да направя някаква розова, бонбонеста, сладка картичка, вкусна като разбойничката за която е предназначена. Ами не стана точно такава, но какво пък толкова... аз си я харесах, брат и я одобри, а Евата се опита веднага да я изяде, значи има шанс да и е харесала.

Използвах боички за фона и поредната страница от старата книга за трактори, както и малко драскулки по краищата. Едно цветенце и ето - готови сме. И понеже се случи да съм нацелила един вертикал от цветовете на Кали, ще я покажа при Фуриите.

И още тук:
That Craft Place Challenge - Make Your Own Backgrounds
 














А ето и виновничката за картичката - в цвят и картина:

Коментари

  1. Страхотна е! Ти ли ги нарисува? Мнооого е сладка! Браво! Ева ще е горда с нея като порасне. Сега само би я изяла, което е доста висока оценка:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тони - нали знаеш, че съм тотолен инвалид по отношение на рисуването - разпечатани са мамамата и Евата, само съм ги оцветила и замазала ;)

      Изтриване
  2. Страхотна картичка! Много ми хареса и фона и веселото детско настроение в нея! А малката чаровница си е само за схрускване!
    Благодаря ти,че ги сподели в моята цветна игра!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна картичка-много е сладка!!!:))) Да ти е жива и здрава сладуранката и много да те слушка ;)))

    ОтговорИзтриване
  4. Gorgeous card! Thank you for sharing it with us at That Craft Place Challenge :) xxx

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!