Целувка от мен и подробности за краклето


Във вчерашната си публикация ви разказах, че попаднах (не помня вече къде) на рецепта за евтино домашно кракле и вчера я пробвах. Показвам ви по-долу снимки от процеса и крайния резултат - разбира се не е перфектно, но пък е лесно и на мен ми харесва как се получава.

Боядисах едно картонче в кафява боя и го изсуших с уреда за топъл ембосинг ( не ми се чакаше да съхне само, макар че сигурно  е по-добре).
После намацах щедро отгоре с едно лепило, което си купих за 1 лв от близката книжарница - бяло, ученическо. Още преди да е засъхнало лепилото боядисах отгоре с бяла акрилна боя - гледах да я размазвам с широка четка само в едната посока.
Трябва му доста време да изсъхне, особено ако сте сложили повече лепило и боя като мен, така че аз го оставих да си съхне и си легнах.
Днес направих картичка с него - стана нежна и романтична -  като за Картичкофуриите. Освен с краклето, в нея друга моя гордост е малката розова дантела - аз съм я изплела!  Е, засега силите ми стигат за толкоз, другия път по-дълга...





п.с. След като видях тази публикация в Pinterest реших да пробвам с вазелин вместо с лепило. Е, стана даже още по-яко - съвсем го докарах на боядисано старо дърво, много готин ефект, който отдавна се чудех как да докарам.




Коментари

  1. Много интересно! Благодаря, че сподели. А картичката наистина е станала нежна и романтична :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз благодаря за споделеното Кате. Картичката е много интересна :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Много е нежна! Супер ти се е получило краклето!:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!