КФП 133 - АРТ резюме

Време е да направя разбор на моето арт предизвикателство. Както и очаквах, нямаше много мераклии да се изцапат с боички и четка. Уверявам ви, не е толкова трудно колкото изглежда и е свръх забавно и вдъхновяващо. За тези, които се колебаят - опитайте, ще ви хареса.
По отношение на картичката-победител, реших да оставя сина ми да вземе решение, защото той настоя предизвикателството да е именно на тема "Мацаници". А и на мен всички ми харесаха - как да отлича една само при тия прелести:
KalySto - Кали страхотни макове и чудесен фон
Creative  - нямам думи за тази розово-лилава феерия, както винаги много АРТ
Красимира Иванова  - една хем творческа, хем нейна си картичка
Цвети  - страхотен, много нежен фон, много приятна картичка
Toni  - една от най-бурно хвърлилите се с надолу главата в този стил мацки, много се радвам че се запали и продължаваш да опитваш нови неща, колажа е страхотен, затова ти получаваш една смешна награда от нас с Марти. А е смешна, защото включва една камара домакински гъби и изрезки от всякакви материи събрани в една кутийка. И ако някой се чуди за какво са и тези неща на Тони - ами за текстури, за какво друго. Надявам се тя скоро да ни покаже още някой колаж с новите си придобивки. 
Ivka  като последно включила се също заслужи скромна наградка от избрани хартии - нейните колажи също са страхотни.
И накрая дами и господа - победителката -

11. Villi  ( Всичките и картички са страхотни, но Мартин като един истински мъж избра тази с колата). Вили, поздравления!



Коментари

  1. Благодаря за предизвикателството, за вдъхновението(огрооомно) и за скромната наградка:) Ще си я ползвам с голям кеф и ще показвам нови мацаници:)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно ме изненадахте:)))...пак останах без дъх !!!Огромно благодаря специално на малкият стопанин на къщичка -Марти !!! Благодаря ви за чудесната изненада да изберете моята скромна намацана картичка пред всички други произведения на изкуството -това за мен е голяма чест !Благодаря ви за страхотното вдъхновение което ми подарихте с различното и артистичното си предизвикателство-което определено ме ориентира в един напълно нов и непознат стил и свят в картичкоправенето:))) С огромно удоволствие правих всяка картичка и със сигурност ще правя още и още опити в този стил...страшно ми хареса !!!:)))Благодаря ви !!!:)))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!