Огнена лъвица в червено

    Както споменах в предишната си публикация, имам поръчка за картичка отпреди месец. И както винаги когато трябва да направя картичка по задание се скатавам до последния момент. Та вчера седнах да работя по темата. Бях си записала ключови думи, които да ме подсещат затова как трябва да изглежда картичката, но не ми се търсеше листчето, така че реших да карам по спомени. Това, което ми се въртеше в главата беше, че трябва да използвам червено-оранжева гама, да е нещо огнено като за лъвица ( ясно че е за жена) и че трябва да е нещо свързано с пътешествия, море, глобус и коне :) които са ми много далече от темата.
Първо констатирах, че хартиите ми са основно в синьо-зелено и в розово-лилаво. Почти нямам вариант в червено, а още по-малко в оранжево. Явно ще коригирам този пропуск в бъдеще. А едно време всичко ми беше в оранжево - като почнеш от количката на детето, дрехите ми, та свършиш до мъжа ми :) Но сега съм влязла в розова серия и очите ми виждат и харесват само този цвят, което се е отразило в поръчките на хартии.
Второ, не ми се връзваше море ( след като направих един залез на отделна картичка) с червеното.
Направих тези рози, и естествено покрай тях отидох пак към винтидж стила. След това ми хрумна, че бях сваляла някакви секси мацки и разпечатах няколко от тях. Тази ми се видя подходящо облечена - в червено :) но седеше някак самотно, затова я залепих на страничка от любимата стара книга за трактори. Намерих и една карта, която да навява мисълта за пътувания и така скалъпих картичката. Надписите сякаш се добавиха сами почти без мое участие.
Резултата - спорен мен интересен, но като намерих листа и прочетох останалите указания ( например възрастта на жената) реших че със сигурност няма да се приеме добре, твърде смела е. Ще трябва да опитам пак, но след като напиша домашното по немски!
Ще покажа тази мацка в TA - Challenge #24: Very Vintage (Or At Least Looks It)

Коментари

  1. What a gorgeous image with bold embellishments! Thanks for stopping in to Tuesday Alchemy!

    Eileen

    ОтговорИзтриване
  2. This card really has a WOW factor. The image I love, and you've chosen such gorgeous flowers, ribbons and colors to go with it! Great design!

    ОтговорИзтриване
  3. Gorgeous card. I love how the "red" makes the whole card pop. Really really pretty. Thanks for joining us at Tuesday Alchemy.

    With smiles

    Laine

    ОтговорИзтриване
  4. Great job!! Looks very vintage! Love the colors! Thanks so much for joining us this week at Tuesday Alchemy!!


    Cheers!
    Kelli
    loveshappyhour

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесно си се справила!Великолепна е!

    ОтговорИзтриване
  6. Разкошна картичка! Много ми харесаха и картинката и цветовете и цветята!Чудесна е!:)))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!