петък, 27 юли 2012 г.

Моят крафтърски кът

Ако се чудите къде се подвизавам напоследък да ви ориентирам - в хола, зад вратата. Там се помещава моето малко скромно царство, наречено "крафтърски кът".
Имах известни колебания дали да ви го показвам, защото не е еталон за красота и подреденост, но понеже някой може да си хареса идеи, затова нека го разгледаме подробно.
Първо да споделя недостатъците му:
  • няма дневна светлина. Това направо ме убива, завряла съм се в най-тъмното кътче на къщата, ужасно ми липсва прозорец...но пък се утешавам с това, че картички правя основно нощем, а тогава така или иначе няма светлина.
  • много е малко пространството. Тук виждам и положителни черти, защото колкото е по-голямо, толкова повече ще трупам.
  • разполагах с твърде ограничен бюджет. Нямаше смисъл да отделям пари за красиви шкафове, защото след два месеца тръгвам на работа и едва ли ще посвещавам на хобито си толкова много време.
По отношение на крайното оформление има две три неща, които си харесвам и са доста практични. Както можете да се досетите ( по малката черна масичка за 10 лв) повечето покупки са от Икеа. Изключение правят пластмасовите панели за инструменти, които мъж ми домъкна от Лидл. Бяха ужасно скучно черни, и аз първо пробвах да ги облепя с едни салфетки на овце, но не успях, така че грабнах розовия спрей и ги нашарах. Та, тия панели са много удобни за панделки, тиксо, ножици и тн. неща, които обичате да са ви подръка. Е, циганията е голяма, но какво да се прави - изкуството иска жертви. Другите много практични са тези чашки/канчета закачени на лайсна, които са част от кухненското обзавеждане в Икеа. Сложих си всевъзможните биговачки. уредчета, писалки, лепила и тн. в тях и пак ми остана място.
Свежото зелено петно, което виждате е дървена  плоскост, хваната към стената, която облицовах с помощта на такера с плат отново от Икеа. Предвидено е там да си кова пирони, закачвам текущи проекти и тн. И понеже аз съм скарана с шиенето, затова пък любимия се стегна и ми уши цели две джобчета, в които да си пъхам готовите картички.
Наложи се да ковнем и един висок рафт за да опазя хартиите си от Ева. Този рафт също е икейски - беше бял като го купихме. После претърпя боядисване със сива магнитна боя и днес до довърших като го направих на розови точки - реших че така ми се вписва повече.
Показвам ви и първото сътворено в новия кът произведение:
Тази рамка ми е подарък от една приятелка по повод местенето ни в тази квартира. Това означава, че скоро ще стане година и половина откакто я имам и чак днес ми дойде музата да я налепя със снимки и хартии. Даже я закачих на централно място в коридора.

Опит за голяяяма скрапбукинг страничка
Нашето семейство през 2011
Работния кът в действие - почти готова картичка и чаша бира за трудещите се.

10 коментара:

  1. Чудесно място за творене си имаш! Браво на съпругът ти, че активно се е включил в подредбата, а на теб желая много вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Той горкия нямаше много избор :) то с такова дуднещо същество като мен :)

      Изтриване
  2. Страхотно кътче е станало, Кате! Гарантирам, че Ева скоро ще се качва по масичката ;) така че мисли и за някаква ограда - хихи.
    И - уоу - колко много ножици имаш.
    А рамката със снимките се е получила страхотно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. аауу Наде, вярно че масата и е следващата цел. Но ще се учим, че на мама нещата не се пипат... друго спасение не виждам.

      Изтриване
  3. Прекрасно сте се справили...мойте неща още са в торби и кутии ..Сега остава да се забавляваш в картичкоправенето!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иси, забавлението е гарантирано, дори и като са ти нещата в торби...само време да имаш...

      Изтриване
  4. Много си е хубаво твоето местенце и ми харесва как си направила всичко да е много функционално и на една ръка разстояние :-)

    ОтговорИзтриване
  5. И на мен ми харесва. Желая ти много приятни творчески мигове и една много разумна Ева, която да слуша,когато и се каже да не пипа:))) Поздравления и за помагащия съпруг!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотно местенце :)всичко е толкова удобно и функционално! Много вдъхновение и прекрасни творения да направиш на това прекрасно местенце !

    ОтговорИзтриване
  7. Кате, супер е станало!
    Всичко наистина е много удобно и на една ръка разстояние и..само да те допълня, защото не си споменала една много ценна подробност.
    КОФАТА за боклук, всъщност събира всякакви изрезки и други подобни, които отново влизат в употреба.
    Така..хем си ги "изхвърлил", хем, когато ти потрябват са на разположение..
    Поздравления от мен за креативността!

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...