Странички за Краси

Това са моите две скромни странички за Краси и нейния тефтер. Днес се запознах с нея и мога само да кажа, че за мен беше голямо удоволствие да обменя опит и размисли с толкова креативна и интересна дама.

 
Краси, пожелавам ти все така чудесно да се справяш с всяко ново нещо, което привлече вниманието ти.
 

Постарах се да направя странички, които препращат към блога ми и мен самата,доколко съм успяла, вие ще кажете. А това е първоначалния изглед на едната страничка, но тази сутрин реших, че нещо не ми допада и го промених.



Коментари

  1. Кате, удоволствието беше изцяло мое! Вие с Тони сте невероятни дами - толквоа креативни.. Възхищавам се на лекотата с която твориш и начина по който го правиш.. Страничките ти ми донесоха невероятно усещане за ущт и за нещо типично твое..
    А цветята, които видях навсякъде у вас са просто уникални..

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!