За дома - вкусни солени мъфини и картичка

В петък вечерта приехме покана за гости в един приятел за да отпразнуваме новата му квартира с вкусно фондю със сирена. Наложи се да импровизирам с подаръците,така че забърках с бебка в ръце едни солени мъфини по следната рецепта:
Сухи съставки:
1 1/2 ч.ч.брашно
1ч.л. бакпулвер
1/2 ч.л. сол
1 ч.л. захар
1/2 ч.ч. едро натрошено сирене
1/2 ч.ч. шунка на кубчета
майорана
Мокри съставки:
1 яйце
1 ч.ч. пр.мляко
1/3 ч.ч. царевично олио
В отделни съдове се смесват сухите и мокрите съставки. После се добавят една към друга. Получава се гъста смес, като каша.
Разпределя се във формичките като не се запълват съвсем до горе. Отгоре ги поръсих със слънчогледови семки и станаха чудни.

Мъфините станаха без проблем, но с картичката се затрудних, не ми хрумваше бърза идея за нов дом. После обаче се сетих за един готин безплатен кит за скрапбукинг, който бях изтеглила оттук и използвах елементите от него за да направя тази картичка. Основата е Core'dination картон, в който напоследък съм влюбена, с разпечатани върху него различни надписи свързани с дома. За съжаление съм пъхнала някъде фотоапарата и вече трети ден не мога да го намеря, така че снимката е ужасна, направена с телефон.
 
Все пак ще я покажа в 365 Cards - Wordy

Коментари

  1. За бързо спретнат подарък е нараво страхотен!И мъфините и картичката!Съгурно сте изкарали страхотно!

    ОтговорИзтриване
  2. оо чудесно беше, така си е.

    ОтговорИзтриване
  3. Незнам, но тази картичка определено ми стана любимата :-) Много, ама много оригинална.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!