Скрапбук странички

Тези дни много се изкуших да последвам Тони от Творения и вдъхновения и Клео в 30-дневното им предизвикателство. Аз така или иначе се страя в последно време да правя по една картичка на ден... така че няма да ми е толкова трудно да поддържам същия ритъм. Добре, обаче една реплика на сина ми ме накара да забавя темпото с картичките и да се насоча към нещо друго, което можем да правим заедно с него. Какво е то, виждате по-надолу:
 
 
Неговото участие в описването на историите на снимките, както и украсата на самите странички е очевидно :) Забавлението и за двама ни - голямо.

Коментари

  1. Страхотна идея и реализация на страничките :-) Сигурна съм, че ще останат мил спомен и за двамата :-)

    ОтговорИзтриване
  2. БРАВО!!! И на двама ви :-))) Наистина тези странички след години ще са ви много скъп спомен. Много се радвам, че и ти се включи в 30 дневното творене, ще видиш че е много интересно и най - вече приятно.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!