Валентинки

Това са моите Валентинки, които тази сутрин размених за няколко големи целувки.
 

Разбира се бях направила само за съпруга ми, когато сина ми ме видя да я надписвам и веднага попита къде са неговата и на сестра му, така че импровизирах малко в последния момент.
 

 

Това пък са неговите Валентинки за приятелите, грижливо приготвени ( който е чел Франклин, знае за какво става дума) както и голямото сърце за госпожата.
 
Любов ли е да я опишеш....думите не стигат!

И макар че съм далеч от стандартните Валентинки, ще включа първата картичка в:
Крейзито,
Игра 33- Цвета на любовта...
Хоби Предизвикателство №6 "Вино и любов"
и разбира се в Забавлятелство Четвърто: "Любов ли бе да я опишеш"

Коментари

  1. Даааа, заслужава си целувките тази валентинка!Даже всичките си заслужават. Радвма се че се включи в играта, благодаря ти .Обичам Париж!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни са особено на малчовците много ми харесват

    ОтговорИзтриване
  3. Ехеее, колко много любов във вашата къщичка..Прекрасни са валентинките- правени с много любов..
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство №6 "Вино и любов" зададено от Valchen

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!