петък, 27 януари 2012 г.

Опит за vintage картичка

 

 


Както не веднъж съм казвала, страшно харесвам този стил на правене на картички, но съм далече от него.Дори и когато подбера материали, изключително подходящи за целта, пак се промъква по нещо мое си - я панделката, я копчето...та разваля впечатлението. Тук много се старах да го докарам във въпросния vintage style, защото искам да включа за пръв път моя картичка в Щурото предизвикателство.Колко съм успяла, това е друга тема, но пък следваме олимпийския принцип - трябва да се участва!
1. CCH# 103 Vintage
2. Pile It On #4 - Add Lace
3. Scrappy Frogs Challenge Blog - Lace Challenge
4.Simon Says......ANYTHING GOES!

3 коментара:

  1. such a beautiful creation! thanks for joining in our lace challenge this week at Pile it on! Gemma :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна е! Много ми харесват неравните краища на картинката!

    ОтговорИзтриване
  3. Your card is beautiful!
    thanks for joining us at PIO! Kimberly

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...