Врата-галерия

 

 

 

 

Тези дни, колкото и да ме сърбят ръцете, не ми остава време и сили за картички.Затова пък се налага да забавлявам баткото и чрез него да изразходвам част от насъбралата се креативна енергия.И тъй като той също обича да твори разни проекти от хартия ( на кой ли се е метнал) и постоянно ги лепи по врати и стени, реших да му направим арт-табло на вратата. Идеята взех от един сайт за играчки но поради липса на плат я направихме с голям лист картон, на който залепихме джобчета за документи, а после Марти украси допълнително с цветя и рисунки.В работата се включи дори и баща му, който е склонен да помага, когато целта на задачката е поне малко ред :) в стаята на детето. Крайния резултат ми харесва много, а вратата стана още по-весела и пъстра,също както е и цялата му стая. Според мен именно такава трябва да е една детска стая, нали?
А после Марти ми помогна да въведа малко ред в моето кътче с материали, така че поне на първо четене да е пример за ред и подреденост.А и трябваше да освободя място за новите си покупки, които чакам да пристигнат скоро от близки и далечни страни.
 

Коментари