Terra Incognita - Скрапбукинг для всех! - Rus-scrap.ru - Scrapbooking

Terra Incognita - Скрапбукинг для всех! - Rus-scrap.ru - Scrapbooking
Да живеят добрите хора, които споделят подобни красоти с ближния си. Напоследък се вманиачих в свалянето на различни фонове, хартии и тн. които мога да разпечатам на домашния си принтер. И го правя не защото ми излиза по-евтино - далеч не, защото мастилата ми свършват за нула време, а уви не съм намерила заместител и си купувам оригиналните такива, а просто заради богатия избор и възможността да си разпечатам точно тази хартия, която отговаря на моментното ми настроение. А и като знам, че не ми е един единствен скъп на сърцето ми лист, по-лесно се прежалвам да го режа на парченца :)

Коментари

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!