Буря

Има дни, които просто не предразполагат към работа и това си е :)
Днешния е от тях. Въпреки камарите спешни задачки, които ме чакат и 15-те мейла,които дори не съм прочела, ми е далеч по-интересно да се ровя в нета и да се наслаждавам на странната гледка от прозореца ми - Витоша, скрита в черни мрачни облаци и прорязвана от светкавици, а отдолу поле с макове :).
Ми така де, има поне едно предимство в това да работиш на полето - красивия пасторален пейзаж - доскоро полето изглеждаше като жълто море ( незнах, че рапицата е толкова красива и толкова гадно миришеща ) и само тук там някоя пасяща кравичка, а сега вече имаме странни лилави цветя, зеленина и макове. Трябва да опитам да направя картичка в тези цветове, красиво изглежда съчетанието им.
Та ровейки се днес в няколко любими сайта докато бебочката в корема ми танцува странен валс за пореден път установих, че има толкова интересни блогове/хора из нета, които четейки, все едно чета себе си :). Жалко че не ми остава време да се ровя по-често и да ги чета редовно :( но някак си между дете/деца, бачкане и къща, бири с приятели, търкане на пейките из парковете и тн. нета напоследък е изтикан на заден план.
Та впечатлих се днес от:
http://lenetart.blogspot.com/2010/04/blog-post_17.html - Ле, страхотни неща, точно в моя любим стил - винаги ми е много по-интересно да направя картичка от празната кутия от бнбони, вместо да използвам всички скъпи материали, които имам по кутиите.
http://papermill-milenka.blogspot.com/ - страхотни текстове, освен прекрасните картички
http://te4eto.blogspot.com/2011_05_01_archive.html - супер идейни неща.

Коментари