Акварелни моливи

Имам си нова страст - дигиталните печати ( разбирайте свалени от нета рисунки, които могат да се оразмеряват и оцветяват) и акварелни моливи. Тъй като съм безнадежден случай на тема рисуване - заседнала съм някъде в първа група на детската градина - умея да рисувам дървета, къщи и кокичета и то така, че само четиригодишния ми син ги разпознава, и то все по-трудно :) та затова досега не се интересувах от художническите материали. Посещавайки редовно магазини тип "Слънчоглед" и н плевенската му версия "Идея" въобще не поглеждах щандовете с моливи и бои, заслепена от хартии, пънчове, печати и хиляди дребни елементи, които купувам на килограм, ей така да си имам ако ми потрябват. Но сега открих, че дори и аз се справям с оцветяването на картинки, затова за 2 дни се сдобих с 3 вида акварелни моливи и сега им търся забавни приложения. С какъв успех ще се науча да ги ползвам - ми по-скоро променлив, но засега ме забавляват много :).

Коментари