Toni atelie


Това е финална снимка на проекта с кодово име "таен клуб" както го нарече сина ми. Получих поръчка от един приятел да превърна един гол таван в някакъв вид арт място за жена му, където тя да си шие, прави картички и твори на воля и далече от палавите ръчичики на децата... Бюджета беше ограничен, но пък забавлението неограничено. Боядисвах, пребоядисвах, борих се с дупки и пукнатини по стените, проектирах шкаф за нула време и после убеждавах мъжа ми, че много му се отдава правенето на мебели за да ми го слоби...обикалях много из скъпи и евтини магазини в търсене на онези оранжеви нещица, които не служат за нищо и за всичко :) но пък накрая съм доволна от резултата. Дано и Тони, за която беше предназначен тайния клуб да е доволна, и да си прекара там чудни мигове.

Коментари

  1. Искам и аз едно такова таванче само за мен, Тони е щастливка! :) Кати справила си се чудесно!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!