Канцеларски страсти.

В мен отдавна живее  тъмна  страст  - към канцеларските материали... Нали съм си дребен чиновник....винаги съм умирала да си поръчвам в работата всякакви /в повечето случаи излишни, разбира се/ листчета, разделители, ролери и маркери. Оказа се, че тази ми мания е много полезна в новото ми поприще - картичките, оригамито, куилинга и тн. В последните седмици колегите, а даже и шефа свикнаха да ме виждат докато чета скучни анализи да въртя по нещо между пръстите и в края на деня да подарявам на някой грозничка, но сътворена с любов дребна картичка...И понеже съм си по рождение с две леви ръце, и хич ме няма по художествените проекти, направо ми е жал да хабя хубавите хартии за моите нескопосни творения. Затова, да живеят офис материалите, ще се упражнявам с тях :) поне докато не са ме уволнили, за злоупотреби на работното място...

Коментари