Блог мания

Работя във странна фирма... чужбинска, с правила писани в някоя централа на КГБ... Имаме интернет, разбира се, все пак се налага да го използваме всеки ден в работата си, но дотам. Стремежът е да се забрани всякакво ползване на нета за лично удоволствие... 
Хайде, свикнах с мисълта, че нямам под ръка любимия си скайп  - приятелите ми събраха крупна сума от залози, за това колко бързо ще напусна въпросната фирма, но ето, вече година и половина и още съм там. Е, вярно, измислих накрая начин да влизам в скайп ( да живе имото), измислих и начин да влизам в пощата си за секунди, когато много ми се иска да прочета някой личен мейл, но въпреки всичко не мога да свикна с тези нелепи ограничения. За бога - забранен ми е дори форума на БГ-мамма, а какво остава за другите сайтове? 
Но от вчера имаме нова забрана, която вече ми идва в повече! Забранени са ни блоговете... всички опити да отворя някой от любимите си местенца, с които вече свикнах да разнообразявам деня си, биват обречени на тотален неуспех - виждам огромен оранжев надпис, който сякаш ми се подиграва, крещейки Access denied! Ужасно е дразнещо, и не виждам начин да свикна с това поредно недомислено ограничение, така че реших - почвам да си търся нова работа! Че те утре ще ми забранят да влизам и в google, водени от някакви си техни измислени правила...

Коментари