Заета мама

 Днес картичката е за младата, красива, забързана нанякъде мама. Дали носи торбите с храна за децата, стилната чанта със служебния лаптоп или модерни дрешки от мола... това оставям на вас да решите.
 
Заета мама
Ръцете ми заети бяха през деня.
Не можех да играя или да ти почета;
Когато молеше и канеше ме ти,
за теб минутка аз не отделих.

Днес кърпих дрехите и сготвих,после прах,
ти дотърча с рисунка и със весел смях
и каза:"Мамо,виж каква шега!"
Аз рекох:"Синко,чакай малко,не сега".

Внимавам хубаво да те завивам,
молитвата като си кажеш и излизам,
на пръсти отивам лампата да загася -
а трябвало е още миг да постоя.

Животът кратък е,годините летят и изведнъж -
момченцето пораснало е и е вече мъж.
Не е край теб с молбите си безкрайни
и не споделя скъпоценните си тайни.

Албумите с картинки са прибрани,
игрите до една са изиграни.
Молитвата вечерна,целувка за нощта -
това са вече минали неща.

Ръцете ми,заети постоянно,
сега притихнали стоят.
Тъй бавен,муден,празен е денят.
Да можех да се върна и да сторя
онези нещица,които искаше ми ти с: "Мамо,моля!"
Предизвикателства/Challenges:  
 

Коментари

  1. Много нежна и красива картичка с прекрасен силует! А цветята вече и мен ме изкушават...

    ОтговорИзтриване
  2. Нежна, модерна, стилна, женствена. Харесват ми различните нюанси на розовото, точките и кръгчетата... и много ме разчувства с тази поезия, да знаеш, толкова истинско и вярно, за къде ли сме се забързали майките ...?!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И междудругото- благодаря ти, че се включи в предизвикателството ни при Хартиени вълшебства!

      Изтриване
  3. Кат, за втора сутрин поглеждам картичката ти и се усмихвам. След това прочитам стиховете и се разплаквам......

    ОтговорИзтриване
  4. Много е готина и шикозна, и с интересен дизайн!
    И няма да чета стихчето..., отново ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Май е време да сменя темата на стиховете :) иначе ще ми обявите бойкот :)

    ОтговорИзтриване
  6. Fabulous design and love your centre piece, thanks for joining us at Crafty Sentiments this week. Jac x

    ОтговорИзтриване
  7. Hежна, красива, много оригинална картичка, а стиховете-разплакоха ме, наистина са много верни.

    ОтговорИзтриване
  8. Не можах да подмина, без да се изкажа... типично по женски :) Честит празник, Кат! Картичката ти отново е изумителна и оригинална! А стиховете, и верни, и силни, докосващи! Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  9. Gorgeous card, great use of diecuts. Thank you for joining in the Crafty Sentiments Challenge this time.
    Cathy xx

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!