Коледа в сребристо и синьо


Продължавам с поредицата коледни картички направени снощи - да ви успокоя, само 8 броя са :). Наваксах за цялата седмица липса на творчество. Тази е доста семпла - направих фона с дистрес мастило, една едра мрежа от опаковка на детски играчки, малко снежинки и завъртулки със сребристо. Стана толкова нежен, че хич не ми се искаше да го скривам с голямата картинка, която бях приготвила. Затова реших да сложа само сребърната камбанка и мрежата и дори да спестя надписа.  Камбанката е част от един комплект коледни печати, които са малко странни и още не съм им намерила съвсем добро приложение. 
Ще я покажа при Bearly Mine--blues and silver.

А другата картичка, която ви показвам днес е сътворена от сина ми Мартин. Още от сега започва да подарява на приятелите си от градината коледни картички - не знам до Коледа какво ще правим. В неговата ми хареса идеята за загънатите ъгълчета - макар че сигурно не го е търсил нарочно като ефект, все пак се е получило доста добре поне според мен.
 

Коментари

  1. Two beautiful cards!!well done to Martin too!thanks for joining us at BMC would love to see you again
    hugs
    laney

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен тандем сте вие ..във вашата Къщичка..
    Чак на мен ми се прииска да видя какво усилено творене кипи там в почивните дни..
    Картичката с камбанката е наистина много нежна..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А на Марти картичката си е супер оригинална и..според мен, може детенцето да е търсило ефекта от прегъването :). Специални поздрави от мен!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!