Река, кораб, приятели

Реката - Дунав
Градът - Видин
Времето - майските празници
 Корабът - трябваше да е кану :)
Поводът - Гергьовден
Получателя - един много готин Георги.

 
Това е поредната набегом направена картичка, за която е виновна една от вдъхновителките в Мър-Мяу предизвикателството този месец - Ем. Разбира се моята не може да се сравнява с нейната прелестна Кашонено картонена картичка, но въпреки това я сътворих с огромно удоволствие. "Кашонената" и част е откъсната от една торбичка, в която си носех 15 дистрес мастила, ей така ако ми се доправи нещо по път. Другия път ще си нося 22, защото точно сините бях пропуснала да взема и имровизирах бая за да го докарам това бурно море.
 
Темата на предизвикателството много ми харесва, обожавам и крафт картона и кашонените истории, така че ще се включа отново със сигурност, когато успея поне да извадя багажа от куфарите и да си върна всички неща по местата.


Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Love the texture a great male card for our challenge at Delicious Doodles this week xxx

    ОтговорИзтриване
  2. Ееее та супер си се справила с морето...Ся - малко голямо туй кану...па и платна има, ама каааарай сега хаха. Шегувкам се. Много ми харесва как е направен надписа!

    ОтговорИзтриване

  3. What a fantastic card you have made that fits in well with the Delicious Doodles Challenge this week of “something for the guys”. Amazing. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Delicious Doodles Challenge Blog Design Team Member)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!