вторник, 29 януари 2013 г.

Един час...сладки приказки на кафенце


(Source: inslee.net)
Влюбих се!!! Трайно и безумно! Беше любов от пръв поглед...мисля че ще  е за цял живот.
Не, няма да си сменям мъжа, нито пък любимата чанта, а още по-малко телефона или колата. Става дума за едни илюстрации  - тези на Inslee Haynes . Невероятни са и всяка от тях ме моли да я направя на картичка. И понеже са ми слаби ангелите, вероятно няма да им устоя, така че се пригответе за цяла серия картички с нейните мацки. Освен това илюстрациите се връзват чудесно с размислите ми в блого-играта "Ако имах един час време... щях...".
Ами щях да пия кафенце с приятелка разбира се. Едно такова мързеливо, следобедно, изпълнено със сладки приказки кафенце в някое приятно малко тихо заведение. Размечтах се!
А картичката, която илюстрира тази ми мечта отива при Картичкофуриите - все пак мацките са две и трябва и двете да получат картичка по случай рождения ден на блога. А освен всички приятни емоции, които ми носят фуриите и за които вече писах, другото с което ги свързвам са именно новите приятели, които срещнах в това любимо наше свърталище. Защото за тези три години сайта се превърна в това - едно малко тихо кафене, в което си дават среща тайфа приятели за да обсъдят общите радости, проблеми и да споделят хубави емоции.

Предизвикателства/Challenges:
Картичкофури на три години

10 коментара:

  1. Благодаря ти, че сподели източника на прекрасните картинки! Наистина са много приятни.

    ОтговорИзтриване
  2. Кати, много приятелска, много ароматна картичка си направила. Дали на чай или на кафе, вкусове всякакви, по едно спор няма - страхотна картина си сътворила! Браво. ххх

    ОтговорИзтриване
  3. Gorgeous card I love your image and your layout. Thanks for joining us at Bearlymine, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxxx

    ОтговорИзтриване
  4. Beautiful design. Thanks for joining us over at Tuesday Alchemy. I hope you continue to consider us for future challenges.

    Lisa D., TA DT member

    ОтговорИзтриване
  5. Лелее,колко е хубаваа:) Много ми харесва ...една страхотна картичка ,с невероятно излъчване:) Много ми харесват дантелите ,а илюстрациите са върхът-и аз се влюбих в тях от пръв поглед:))) Чудесна картичка с много настроение и уют:)

    ОтговорИзтриване
  6. Ами как да не се влюбиш в тях! Поразително красиви са! Може би и аз като теб, няма да им устоя. Твоята картичка е прекрасна с този дантелено - уханен ( на кафе ) акцент!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна е! А посланието е просто прекрасно! Как обичам само сбирките с приятелки на кафе... ех, размечтах се! Новата ти любо е наистна великолепна! С голямо удоволствие ще чакаме още картички с тези прекрасни илюстрации :)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  8. Радвам се че и на вас са допаднали илюстрациите на мацката, тя наистина е много талантлива! Ще очаквам да видя как ще ги интерпретирате и вие...

    ОтговорИзтриване
  9. Какво по-хубаво от това - с приятелка на кафе! В илюстрацията сякаш оживява някой мой спомен! Разкошна картичка!

    ОтговорИзтриване
  10. Such a lovely vintage card.
    Thanks for joining us at Wild Orchid Crafts.

    Hugs, Mindy

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...