Лети лети...пИпИруда

    Какво виждате тук - една красива пеперуда, при това печат! и даже не е в розовко. Не може да бъде, нали. Може би съм ви споделяла, че имам цяла торба печати, някои от които доста сладурски, както и над 20 ембосинг пудри, различни мастила и тн. , но мисля е очевидно колко рядко ги използвам. Снощи обаче реших да опитам нещо различно - отпечатах тази прекрасна пеперуда, ембоснах я леко и после я изрязах. Е, щеше да ми е по-лесно ако беше на по-мек картон, защото този е над 400 грама, ( води се бирен картон, съвсем като за пияница като мен ;) ) но и така успях да я изрежа и съответно залепя наново за да се получи 3Д ефект. Толкова ми хареса, че реших да оставя почти само нея по картичката - добавих "само" още няколко цветчета с печати, една навитичка роза, малко канап....надписче, че даже и опит за фалшив шев, който стана точно толкова крив, колкото и истинските ми шевове с машината, хем го правих с линийка :) Представете си ако не бях използвала такава.
Но пък крайния резултат ми допадна, макар и далече от моя стил напоследък. Трябва да има разнообразие, нали?
Ще я покажа в 365 Cards: Simple-elegance

Коментари

  1. Знаеш каква слабост са ми пеперудите:) А тази е страхотна! Използвах я няколко дни с голям кеф. Ако картичката е с пеперуди, това ми е достатъчно да я харесам:)

    ОтговорИзтриване
  2. This is soooo cute, I love the CAS look. Thank you for joining us at TTCRD this week.

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, и с печатите се справяш прекрасно..(Сега си представих Ева, докопала ембосинг пудрите..)
    Ще се радвам да споделиш от къде намираш бирен картон..
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство 18- Рецепта, зададено от goldie!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Краси, бирения картон го купих от фирмената книжарница на Фют, която се намира на Лидице. Отидохме там за книги и освен книгите се сдобих с печати, мастила и бирен картон. Много приятно място се оказа.
      А пудрите ги пазя в плътно затворена кутия, та поне те са спасени от Евата...

      Изтриване
  4. I love the way you used all the orange on this card - beautiful!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!