неделя, 1 юли 2012 г.

Булка


Както се жалвах преди няколко дни, че нямам поводи за сватбени картички, така вчера се събраха няколко такива. Оказа се, че сме канени на сватба след две седмици заедно с дузина приятели и разбира се аз ще трябва да направя картички, кутийки и тн. за всички. Tова е първия ми опит. Стана малко гръндж булка, защото това беше замислено като бяла роза в началото, но някак си ми заприлича на сватбена рокля и реших да го оформя като такова. Е, дълго време само на мен ми приличаше, мъжа ми каза че имам проблеми с въображението, но все пак накрая реши, че може би съм успяла да го докарам до подобие на рокля.
Сложих я върху любимия напоследък фон - боядисан с кафява акрилна боя кашон, така че мисля подхожда идеално за предизвикателството на MaDe при Фуриите:

2 коментара:

  1. Кате, тъкмо да кажа,че този фон ми е добре познат твой вече и..ти си го написала..
    Идеята за рокля от роза е прекрасна и чудесно реализирана.(между другото..явно и аз имам проблеми с въображението, защото..веднага разбрах,че това е рокля)
    Успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Точно това,че е леко гръндж ме кефи най-много :).Колкото до това,че е рокля...съмнение няма.Много ми харесва!Благодаря ти,че участва в моето първо предизвикателство!Хубав ден от мен,Кати!

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...