Сватбена кутийка и видео урок: цветя от плат и дантели.



Днес се наложи да направя спешно кутийка за пари и тагче за сватба. Досега не бях правила, а разполагах само с два часа, така че реших да прибегна до изпитаните методи за украса - цветя и дантелки. Получи се доста нежно и романтично, а доколко е сватбено...незнам.


Докато правех цветето за кутийката ми хрумна да заснема процеса под формата на кратък урок. След последните показани в блога цветя установих, че доста често убеждавам хората колко са лесни и прости за изработка тези цветя, а те не ми вярват.










Аз самата съм изгледала доста клипове в youtube, но предимно на английски, сега за разнообразие да видите и един на български. Ще се уверите  че няма нужда от никакви специални умения, материали или инструменти. Аз съм използвала силиконов пистолет, но ако нямате такъв може да използвате игла и конец за да съедините отделните цветя.
 По отношение на платовете - аз си купувам по 20-30 см органза, хастар, сатен или съсипвам стари рокли, блузки, шалове, пердета, карета, въобще каквото ми допадне като цветове.

В показания клип съм използвала дантела, но после направих още едно цвете с тюл вместо дантела, и допълнително сглобих едно от остатъците плат, които винаги ми е жал да изхвърля :)
А ето и самия клип. Желая ви приятно гледане и ще се радвам ако коментирате в тази публикация, за да знам дали има смисъл от подобни мои начинания и в бъдеще.
ps. Рядко включвам стари проекти в предизвикателства, но в случая с Хоби предизвикателство 32 - Картичка с кутийка може би няма да ми остане време да направя нова кутийка, затова включвам тази, която е една от малкото ми такива. Картичката е по-скоро голям таг, но се надявам да го броите :)

Коментари

  1. Браво, Кати! Как успя за два часа и тагчето и кутийката да направиш и то тооолкова красиви и нежни, че и урок да спретнеш?! Цветето ти е разкошно, а урочето е супер! Много харесвам цветята от плат, но все ги отлагам във времето, но твоят урок, толкова добре поднесен, нямам търпение да изпробвам! Продължавай, лично аз ще следя с интерес!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се Веси че ти е харесало и непременно пробвай и покажи!

      Изтриване
  2. Кате, как да няма смисъл бе момиче! Ти си истинска фурия..
    Такива цветя..и с такава лекота..
    Възхищавам се на творческия безпорядък, който само привидно е безпорядък и винаги имаш ясна идея кое къде и как...
    Много вдъхновяващо уроче!

    ОтговорИзтриване
  3. Кате,на клипчето си личи колко си бърза и ефективна! ;-) Не се учудвам ,че за два часа си сътворила сватбеният комплект! Благодаря за видеото!

    ОтговорИзтриване
  4. Ехе, Кате, прекрасно цвете и страхотно уроче. Аз , ще съм много щастлива, ако продължиш с видео урочетата :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Тези цветя винаги са ми харесвал и отдавна се каня да пробвам такива, но все не стигам до тях. Скоро може би :)

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасен проект,Кате!Много полезно уроче,благодаря!Радвам се,че взе участие в Хоби предизвикателство 32!

    ОтговорИзтриване
  7. Кате, условията на Хоби предизвикателството, позволяват да се участва с колкото пожелаеш "стари проекти", което е прекрасен повод отново да се възхитя на прекрасната ти кутийка и на умението ти с лекота да правиш страхооотни цветя!
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство 32, зададено от Ирина Кирякова!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!